Sponsor

marți, 23 iunie 2009

Lichidare credit la o banca- reclamatie.... foarte tare si reala!!!

credit la Banca X- reclamatie.... foarte tare si reala!!!!
Buna ziua,

Numele meu este I........ B....... si am luat un credit de nevoi personale de la dumneavosatra in valoare de 1300E la inceputul anului trecut platind ratele intocmai si la timp. La sfarsitul acestui an in jur de 10 Decembrie am mers la sucursala dumneavostra din zona Muncii pentru a achita integral creditul si lichida/inchide contul. Dupa cateva minute de asteptare, perioada in care angajatii dumneavoastra se intrebau intre ei ce trebuie sa faca - intrebari la care trebuie sa zic ca si-au gasit foarte greu raspunsurile si mai mult cred ca nici alea nu au fost bune [cum avea sa se dovedeasca mai tarziu] - am primt o cerereTIP pe o foaie A4 pe care mi s-a cerut sa o completez, lucru si facut dealtfel.


Dupa completarea acestei cereri si achitarea unei sume de 1030 E in care a fost inclus comisionul dumneavoastra de 3% [precizez ca suma trebuia sa fie de 1025 E, dar angajata dumneavostra mi-a cerut sa achit ceva in plus ca, si acum citez"Nu sunt sigura si mai bine mai lasati ceva acolo sa fie"]. Pe aceasta cale doresc sa informez instituatia dumneavoastra bancara ca matematica este o stiinta EXACTA si cu ajutorul tehnologiei/logisticii din ziua de azi si cel mai neimpatimit matematician poate efectua un calcul exact, tehnologie pe care am observat ca o detineti in sediile sucursalelor dumneavoastra.


Astazi, la data trimiteri acestui mail, am fost la sucursala dumneavoastra din zona Mihalache cerand sa mi se lichideze acest cont.. Aici am avut o mica surpriza.unul din anagajatii dumneavoastra mi-a dat o veste destul de socanta: cererea mea nu a fost procesata [adica luata de cineva din acea gramada de acte si trimisa catre altcineva cu o alta gramada de acte care poate sa o trimita catre cine trebuie] si din suma pe care eu am depus-o, adica cei 1030E in care au fost inclusi si cei 3% commision + "ceva sa fie acolo" au fost efectuate plati catre dumneavoastra ca RATE si nu ca un total pentru lichidare.


Cerand explicatii, angajatii dumneavoastra au ridicat din umeri, la propriu vorbind si mi-au spus ca , si iara citez "asta e .acuma ce sa facem!?!..achitati si dumneavoastra din nou diferenta"




Prin acest mail, pe care cred ca il va citi cineva, doresc sa fiu contactat telefonic la nr. 0766 xxxxxx de un alt angajat de al dumneavoastra pentru a-i explica, verbal si posibil pe un ton nervos, in ce situatie ma aflu si sa gasim o posibila solutionare.



P.S. dupa cum bine veti vedea in acest mail, la field-ul CC [adica unde mai bagi niste oameni - destinatari - care vor citi acest mail], am adaugat si institutia nationala OPC [Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor <http://www.anpcnet.ro/> ] iar in field-ul celalat BCC [adica unde mai poti baga o serie de oameni], in cazul de fata vreo 300, care vor fi informati ca o a treia parte independenta + cateva institutii media cu speranta ca vor investiga mai mult posibilele urmatoare si trecute situatii.


Va multumesc anticipat si cu speranta ca ne vom auzi si telefonic va urez o zi buna,


Al dumneavoastra client cu aspiratia de fost client,


I...... B.......





L-au sunat in 15 minute

0 comentarii: