Sponsor

sâmbătă, 13 februarie 2010

Milionar care si-a donat intreaga avere: Munceam ca un sclav pentru lucruri pe care nu mi le doream

Banii nu aduc fericirea. Aceasta pare sa fie expresia preferata a unui milionar austriac al carui gest a socat o lume intreaga. Karl Rabeder a donat fiecare banut din averea sa in valoarea de 3 milioane de lire sterline, pe motiv ca banii il faceau nefericit.

Austriacul urmeaza sa vanda toate bunurile sale, care includ o vila luxoasa din Alpi in valoare de 1,4 milioane de lire sterline, precum si o ferma si 17 hectare de teren in Franta. Tot de vanzare este si automobilul barbatului de 47 de ani, un Audi in valoare de 44.000 de lire sterline, relateaza The Telegraph.

Am realizat cat de oribila este viata "de cinci stele"

"Nu vreau sa-mi ramana nimic. Banii ma impiedica sa fiu fericit", a declarat Rabeder. El intentioneaza sa doneze in scopuri caritabile intreaga sa avere. "O lunga perioada de timp am crezut ca bogatia si luxul te fac automat fericit. Provin dintr-o familie saraca in care regula de baza era sa muncesti pentru a obtine bunuri materiale. Asta am si facut", a adaugat barbatul.

"Munceam ca un sclav pentru lucruri pe care nu mi le doream si care nu imi trebuiau. Mi-am spus ca trebuie sa abandonez acest stil de viata si sa incep sa traiesc cu adevarat".

Austriacul a povestit ce l-a determinat sa ia aceasta hotarare drastica. Totul s-a petrecut in timpul unei calatorii in Hawaii. "Am trait un adevarat soc cand mi-am dat seama cat de oribil, lipsit de suflet si de sentimente este stilul de viata de cinci stele. In cele trei saptamani petrecute in Hawaii, am cheltuit o suma impresionanta de bani si nu am intanit nici o persoana adevarata- numai actori. Personalul era prietenos, iar turistii jucau rolul unor persoane importante. Nimeni nu era real".

Averea de 3 milioane de lire sterline, donata unei organizatii caritabile

Karl Rabeder a luat hotararea sa renunte la vechiul lui stil de viata in mod subit. "Am realizat ca daca nu-mi schimb viata acum, nu o voi face niciodata".

Austriacul va dona intreaga sa avere unor organizatii caritabile care acorda microcredite statelor sarace din America de Sud. El spune ca "nu judeca pe nimeni" si ca si-a "ascultat, pur si simplu, sufletul".

Antena3

0 comentarii: