Desi la prima vedere numarul mesajelor spam este mai mic decat in anii anteriori, totusi lucrurile stau invers: aproximtiv 90% din totalul e-mail-urilor expediate sunt de acest gen, insa filtrele instalate de gazduitorii adreselor electronice sunt mai eficiente decat in trecut.
Chiar si asa, spam-ul reprezinta inca o mare problema atat pentru utilizatorii individuali de net, cat si pentru companiile active in mediul online. Yahoo, unul dintre principalii jucatori pe acesta piata, crede ca o posibila solutie impotriva spammerilor ar fi introducerea taxei pe e-mail expediat.
Ideea nu este noua, cercetatorii Yahoo! lansand inca de acum cativa ani programul CentMail, dar, fata de prima varianta, centul oprit pentru fiecare mesaj expediat ar urma sa fie folosit in scopuri caritabile. Astfel, initiatorii cred ca sunt atinse doua obiective: descurajarea spammerilor si sprijinirea unor proiecte de ajutorare sociala.
BankNews.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu