Sponsor

luni, 3 septembrie 2012

Cateva proiecte viitoare


Astazi dupa  o lunga perioada de inactivitatea in lumea blogurilor si datorita timpului ce il am la dispozitie in acest moment o sa ma apuc de cateva proiecte:

1.Memoriile lui Edrik in Shadow Bank. Acesta se vrea a fii o radriografie privita  din interior a unui angajat dintr-o banka dupa mai mult de 5 ani. Sper sa incep de maine cu un episod Pilot.

2. News din industia IT, financiar bancara.

3.Continuarea proiectului Citatul zilei, cu mentiunea ca eu nu imi comentez citatele trimise  postate. Citatul este o părere, judecată, idee.... Acest proiect merita continuarea pentru ca joi in urma unui citat am ajuns sa am mailul cenzurat de un "papusar'', nu credeam ca in anul 2012 mai  exista in tara asta o persoana ce interpreteaza Marxism-ul ca o realitate nu ca o istorie. 



The end of choice!







0 comentarii: